Dzieci rozpoczynające przedszkole w wieku 2,5-3 lat co roku przechodzą do starszej/następnej grupy i co za tym idzie - do kolejnej sali w miarę możliwości z tymi samymi paniami.
3-letnie
2,5-3-letnie
4-letnie
4-5 letnie
6-letnie
4-letnie
5-letnie
6-letnie
5-letnie
5-6 letnie
6-letnie
- Schodzenie się dzieci,
- Zabawy dowolne,
- Praca indywidualna z dzieckiem.
- Czynności higieniczne.
- Śniadanie.
- Czynności higieniczno-porządkowe,
- Przygotowanie do zajęć.
- Zajęcia dydaktyczne.
- Zabawy ruchowe.
- Spacery z poznawaniem przyrody.
- Zabawy.
- Zajęcia dodatkowe.
- Czynności higieniczne.
- Obiad w najmłodszych grupach.
- Czynności higieniczne.
- Obiad w grupach starszych.
- Zabawy o nieznacznym ruchu.
- Słuchanie bajek.
- Leżakowanie - najmłodsze grupy.
- Zajęcia dodatkowe.
- Gry dydaktyczne.
- Czynności higieniczno-porządkowe.
- Podwieczorek.
- Zajęcia dodatkowe.
- Różne formy zabawowe.
- Praca indywidualna z dziećmi lub w małych zespołach.
- Ciche zabawy.
- Układanie zabawek.
- Rozchodzenie się dzieci.
- Rozmowy nauczycieli z rodzicami.
Każde z zajęć jest prowadzone przez doświadczonych specjalistów, którzy dbają o to, aby nauka była ciekawa, angażująca i dostosowana do wieku oraz możliwości dzieci. Dzięki różnorodnym formom aktywności dzieci rozwijają swoje talenty, pasje i umiejętności społeczne w przyjaznej atmosferze.
Język angielski – prowadzony przez wykwalifikowanego lektora.
Gry sportowe z piłką
Balet
Hip-Hop
Taniec towarzyski LATINO
Nauka jazdy konnej
Mini trampoliny
Rytmika
Gimnastyka korekcyjna.
Ćwiczenia logopedyczne.
Spotkania z pedagogiem i psychologiem.
Kodowanie – dla dzieci w wieku 5-6 lat, raz w tygodniu.
Pierwsza pomoc przedmedyczna („MAŁY MEDYK”) – raz w miesiącu.
Religia – dla chętnych.
Język migowy – podstawy komunikacji niewerbalnej.
Warsztaty plastyczne – prowadzone przez profesjonalną malarkę.
Słowo „integracja” wywodzi się z łacińskiego „integratio” – oznaczającego odnowienie, uzupełnienie, dopełnienie czy składanie. W kontekście edukacji stanowi ono przeciwieństwo segregacji uczniów sprawnych i niepełnosprawnych, wprowadzając nowy, inkluzyjny model nauczania.
Nasze społeczeństwo staje się bardziej humanitarne, gdy szanujemy każdego człowieka. Dlatego wierzymy, że każde dziecko ma prawo do rozwoju zgodnie ze swoimi możliwościami, potencjałem i zainteresowaniami.
W naszych grupach integracyjnych dzieci otrzymują profesjonalne wsparcie od wyspecjalizowanej kadry pedagogicznej, która stosuje nowoczesne metody i formy pracy. Wspólne aktywności uczą dzieci zabawy, współpracy oraz wzajemnej akceptacji.
Wszystkie dzieci w grupie obowiązują takie same zasady, prawa i obowiązki.
Mniejsza liczba dzieci w grupach integracyjnych zapewnia poczucie bezpieczeństwa i komfortu.
Każda grupa ma podwójną liczbę wychowawców, dzięki czemu możemy indywidualnie dbać o potrzeby każdego dziecka.
Oferujemy szeroki zakres wsparcia specjalistycznego, w tym: terapię logopedyczną i pedagogiczną, dogoterapię i hipoterapię, konsultacje z fizjoterapeutą, zajęcia z komunikacji alternatywnej i integracji sensorycznej, spotkania z alpakami.
Naszym celem jest tworzenie przyjaznego środowiska, w którym każde dziecko czuje się akceptowane i może rozwijać się w zgodzie z własnym potencjałem. Wierzymy, że taka integracja kształtuje otwartych i wrażliwych ludzi – zarówno teraz, jak i w przyszłości.
Uczą się zdrowej rywalizacji.
Rozwijają umiejętności komunikacyjne.
Budują trwałe więzi w grupie.
Zdobywają szacunek i tolerancję wobec różnorodnych osobowości.
Są one nasza mocna stroną i ulubioną formą urozmaicania pracy dydaktycznej z dziećmi i współpracy z rodzicami.
Większość uroczystości to już tradycja, związana z kalendarzowymi świętami, ale są też takie, które organizujemy sporadycznie, a które wynikają z zamierzeń naszego planu rocznego.
Przedszkole BAJKA to miejsce gdzie dzieci uczą się poprzez zabawę, sztukę i sport, rozwijając wrażliwość, tolerancję i pozytywne wartości.